جلسه دفاع

فردای روزی که نتایج کنکور رو دادن و خودم،خودم رو بدبخت کردم(قبول شدم)رفتم جلسه دفاع دخترخاله.بعد از دیدن اون همه استرس و اضطراب و بدو بدو وسوالای داور و از پشت خنجر زدنای استاد راهنما و...یه غلط کردم عمیقی تو دلم هست.این چه سیستم آموزشیه که به کسی که ریاضی پایه و آنالیز ریاضی رو منفی زده اجازه میده ارشد آنالیز ریاضی بخونه؟!بعدش هم از نبود متخصص ناله میکنن!کاش خیلی چیزای دیگه هم اینقدر آسون و بدون زحمت به دست میومد کاش همین قدر راحت که قبولمون کردن استخدام هم بکنن.


+یه قانون جدیدی اومده که پذیرایی تو جلسه دفاع ممنوعه.چرا؟؟

۲ لایک
۱۶ شهریور ۱۳:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه جا یه کی به فکر جیب ماست بگو چرا؟!

حالا بنده خدا کجا از پشت خنجر زد؟! فقط یه خورده ریلکس بودD:

یکی هم باید به فکر شکم حضار باشه دیگه.


اون همه اشکالای الکی که داور گرفت استاد راهنما باید اونا رو رفع میکرد.یک نمره رو هم اونا کم کردن نه داور!

۱۶ شهریور ۱۳:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نه بابا اونا کم نکردند. بعدش ریز نمره رو که دادند معلوم شد همه نظرشون یه نمره بوده:|
ولی اون اشکالای ویرایشی رو باید مشاور برطرف می‌کرد. استاد راهنما فقط برای محتوادمی‌تونه دخالت کنه.

کسی که باید طرفش میبود کاری نکرده بود.

۱۶ شهریور ۱۴:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خلاصه کوتاهی از استاد مشاور بود نه راهنما!
[وی شیفته استاد راهنما شده است]

بالاخره تقصیر خودی بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان