13 دلیل برای اینکه

من تقریبا هر روز به دلایلی که چرا باید زنده بمونم فکر میکنم ولی واقعا

دلیل قانع کننده ای کهبتونه به زندگی امیدوارم کنه وجود نداره.

شاید دلیل اصلی و مهم اینکه الان زنده ام اینه که به خدا و اون دنیا

اعتقاد دارم و مطمئنم که اگهخودمو بکشم همه چیز رو میبازم و مسلما

خیلی بدتراز این دنیا و مشکلاتش انتظارمو میکشه پسسعی میکنم 

خودم رو قانع کنم که باید زنده بمونم و هیچ کار خدا بیهوده نیست 

هرچند که تاحالا هدف ازخلقتم رو ندونستم.

ولی مثل همه اونایی ک تو چالش شرکت کردن نمیتونم به خاطر خانواده و دوستانزنده بمونم چون اهمیتی براشون ندارم.نمیتونم فقط با امید و آرزوی اینکه باید با یار کلی خوش بگذرونیم وگردش بریم و... یا اینکه باید بچه های خوبی تربیت کنم،مشکلات رو تحمل کنم.

من 13 دلیل برای زنده بودن ندارم ولی فقط یه امید بزرگ و قوی به خدا دارم.

۳ لایک
۱۵ دی ۲۰:۱۶ آذری قیز
مگه میشه کسی برای خانواده اش، دوستاش، عزیزاش مهم نباشه؟!
شاید حس کنی دارم نصیحت می کنم ولی....
این روزهایی که داری تجربه اش می کنی، ممکنه همه ی ماها قبلا به نوعی ازش رد شده باشیم. روزهایی که حس می کنیم برای کسی مهم نیستیم، دوست داشتنی نیستیم و.... اما فقط حسه. فقط کافیه یه بار امتحان پس بدی.
زندگی اونقدر تلخ هست که مجبوریم با امیدهای الکی خودمون رو شاد نشون بدیم
امید که نباشه زندگی تلخ تر هم میشه.
امیدوارم هر چه زود تر امیدهای زندگی ات رو پیدا کنی و لمس کنی

میدونم حرفام کمی بچگانه است ولی نوجون نیستم که فکرکنم اینا فقط یه حسه.بارها و بارها امتحان کردم ولی فقط حس من نبود،واقعیت بود.


دارم سعی میکنم که فقط ادامه بدم شاید یه روزی به اون امیدهایی که همه دارن برسم.

سلام!
منم دلیلی برای تلاش کردن و ادام هبه زندگی نمیبینم واقعا
در حدی ک نمیتونم 40 سالگی خودمو تصور کنم به هیچ وجه
اما منم دور خودکشی رو خط کشیدم چون میدونم بیهوده س!!

ودر نهایت:
برای تلاش و زنده موندن به 13 دلیل نیاز نداری
فقط یک دلیل کافیه که برای زندگی ت بجنگی

که من هنوز پیدانکردم!


راستی 
یه سری به ماهم بزن!   🔜☑️

خیلی ها اینجورین.خیلی ها فقط خودشون رو امیدوار و خوشحال نشون میدن چون راه دیگه ای وجود نداره.


یه دلیل برای زنده بودن در مقابل هزارتا دلیل برای نبودن پیروز نمیشه.

ولی امید فرق میکنه همیشه میشه امید داشت :)

۱۶ دی ۰۲:۱۵ ناشناس
عشق به خدا دلیل کمیه؟ :-)

کم نیست ولی فقط یدونه ست :)


۲۳ دی ۰۹:۲۴ حوا ...
چیزی که همیشه با خودم میگم اینه:
گورِ بابای غم
میرسم به اون چیزی که لایقم!

و واقعاً هم واسه همه چیزایی که میخوام توی بدترین شرایط جنگیدم و می‌جنگم.
زندگی اگه سخته، آدما اگه بد هستن، آرزوها اگه دورن... فقط خودمون می‌تونیم دنیامون رو عوض کنیم و این شعار نیست. تجربه‌ی شخصیِ منه :)

خوبه که میتونی بجنگی ولی برای من اینا فقط شعارن.یه چیزایی رو میشه تغییر داد ولی آدمای بد رو نه،زندگی سخت رو نه ...

۲۹ دی ۱۲:۱۱ حوا ...
آره آدمای بد رو نمیشه کاری کرد ولی می‌تونیم سعی کنیم نادیده بگیریمشون. سخته ولی هر چیزی ممکنه. زندگیِ سخت یه چیزی هست که بسته به تعریفِ هر شخص متفاوته. داریم کسی رو که طلاق گرفته سه تا بچه داره مادر و پدرش هم فوت شدن و وضعِ مالیش زیرِ خطِ فقره ولی همیشه خوشحاله و راضی و با کمترین چیزها بهترین لذت‌ها رو می‌بره. داریم کسی که طلا فروشی داره زنجیره‌ای و از مالِ دنیا هیچی کم نداره ولی غذاش نونِ بدونِ سبوس و آبه چون نمیتونه هر چیزی بخوره. زندگیِ سخت به نگاهِ خودمون بستگی داره :)

درسته.باید بیشتر سعی کنم:)

۰۶ بهمن ۱۲:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منظورت از دوستان دقیقا کیا بودند؟؟!!! [لنگه دمپایی آماده پرتاب است]
خب منو هم به این چالش دعوت می کردی تا با امیدهای فراوان آشنات کنم عزیزم:-)

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان