عشق خاله

همیشه حسرت اونایی رو داشتم که زود خاله شدن خیلی ها رو می شناسم که وقتی هنوز خودشون بچه بودن خاله شدن! همیشه خاله شدن رو دوست داشتم انگار که یه جور لاکچری بودن باشه میشه باهاش پز داد که "من یه خاله ام" ولی حالا به این نتیجه رسیدم که زود خاله شدن لذتی نداره باید وقتی خاله بشی که معنای تولد و انتظار برای تولد رو درک کنی این که  روزا و هفته هارو برای اومدنش لحظه شماری کنی لذت بخشه این که بتونی با سلیقه خودت براش لباس بخری لذت بخشه این که بتونی تکون خوردناشو لمس کنی و دلت ضعف کنه براش لذت بخشه.

خاله شدن خیلی لذت بخشه!


                              

۵ لایک
مهسا؟! :) این چه حرفیه؟!
من 16 سالمه و خاله ی 6 بچه هستم و قراره بشه 7 تا!(نگی پز دادی! خاله شدن پز دادن نداره که! :| )
دو سالگی خاله شدم...و حالا هم دارم به قول تو لحظه شماری می کنم برای به دنیا اومدن هفتمیش!
خاله شدن که یه حس گذرا نیست! 
:))))

منظورم اینه که الان داری واقعا لذت خاله شدن رو میچشی،الان که داری لحظه شماری میکنی.

خوشا بحالت.7تا!!ولی برای من اولین و آخرین باره پس دوست داشتم وقتی باشه که بتونم از لحظه به لحظه اش لذت ببرم.

۲۱ تیر ۰۰:۴۵ حوا بانو
واقعا همینطوره. :)
دو سال پیش تجربه کردم این حس ناب رو :)

خوشحالم واسه حالِ خوبت :)

واقعاحس نابیه!

:)

خوب آره...این حرفتو قبول دارم! :))

عزیزم! چه شیرین...! :))
و یه ذره هم تلخ...چرا آخرین بار؟!

:)
آخرین بار برای اینکه خونواده های الان فقط یدونه بچه میخوان!

۲۱ تیر ۲۱:۵۳ علی آقا:)
من دخترنیستم،پسرم،ومجردم عموهم نشدم
پس فقط باتجربه دیگران میگم که بچه خیلی شیرین ونازه:)
خدابرای خونوادش حفظش کنه:)

انشاالله شما هم عمو میشید.مطمئنا عمو شدن هم عالیه!

ممنون.

۲۳ تیر ۱۱:۲۸ 🍁 غزاله زند
الهی😇
من هیچوقت خاله نمیشم :)

:)

۲۵ تیر ۱۲:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
وااااااای الهییی!
منم میخوام خاله بشم:(( من آخرش می میرم و کسی بهم نمیگه خاله:|
خدا حفظش کنه و سلامت به دنیا بیاد^_^

:)))

خدانکنه!حتما تو هم خاله میشی.

۰۵ مرداد ۱۲:۴۷ آذری قیز
تبریک بابت خاله شدنت:)
منم وقتی 27 سالم بودم خاله شدم و الان عشق خاله بیست ماهشه:)
خیلی لذت بخش و شیرین و غیر قابل وصفه اصلا
الانم در انتظار دومین عشق خاله ام:)

ممنون :)

آخیییی
خوش به حالت!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان