2

+کتابو میگیره دستش و شروع میکنه از روش خوندن"حبیب همسن مادرمنه ولی متولد آبادانه..."میگم این کتابو حبیب نوشته میگه آره میپرسم پس این متن رو کی نوشته که همسن مادرشه و... چند ثانیه هنگ میکند بعد پقی میزنه زیر خنده "اینو تو کتاب ننوشته  من دارم میگم" این خنگ بازی هارو میندازیم گردن گرمی هوا و دوتایی از ته دل میخندیم.بهش میگم اینو باید تبدیل به پست کنم جواب میده هر چی بهتر!شبیه علامت سوال نگاش میکنم بازم میخنده واصلاح میکنه هرچی بیشتر پست بزاری بهتره.

+همه جور مزاحمت و پیام اشتباهی دیده و شنیده بودم الا این مورد


                                              


الان من چیجوری صدامو عوض کنم که فکرکنه من حاج علی ام و آدرس بده؟؟

۲ لایک
۱۲ تیر ۱۲:۴۷ مهندس رضا عباسی
خخخخ
ادمای بیمار پیدا می شن
هدفشون کلاه برداریه

:))


مسلما کلاهبرداریه ولی برام خیلی جالب بود.

من از اینا میبینم میترسم 😂

نترس نترس فقط یه پیامه :))


۱۲ تیر ۱۳:۴۶ نیـ ـلی
چیطوری حاج علی؟! :)))

:)))

۱۲ تیر ۱۷:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-)))))) حالا هر چی بهتر:-))

تو مگه ناموس نداری؟!! این گفته به کسی نگو! تو اومدی عمومیش کردی:/

:))))


بحث ناموسی که نیست.دارم کمک میخوام.

۱۲ تیر ۱۷:۵۱ گوشنا صبور
کلاهبرداری است...توجه نکنید

توجه نمیکنیم تعجب میکنیم.

۱۲ تیر ۲۲:۱۸ نسر ین
من موندم چطوری روون میشه همچین مزخرفی رو برای ملت بفرستن!
یعنی حتی یه درصد احتمال داره که کسی باورش بشه؟!
این روزها برای من از شونصد تا شماره ی مختلف پیام میاد که من مهسام عزیزم این کد رو به این شماره بفرست 200 هزارتومن شارژ میده!

به نظرم حتما یه عده هستن که باورشون میشه وگرنه این همه کلاهبرداری ازطریق این پیامها نمیشد.


واسه منم از این پیام ها میاد که خیلی اذیت میکنن.

۱۳ تیر ۰۰:۴۱ مهندس رضا عباسی
بله
راستی مایل بودین بیاین وب همو دنبال کنیم.
۱۳ تیر ۱۲:۱۵ مرتضا دِ
جالبه غلط املایی نداشت این بار!

جدی؟یعنی همیشه غلط املایی داشتم؟

۱۳ تیر ۱۲:۲۲ مرتضا دِ
تو رو نمیگم
پیامکاشون رو میگم :)

آهاااان. ترسیدم فکرکردم متن های من همیشه غلط دارن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان