غیر انتخاباتی

+

گاهی وقتا بی توجهی به آبرو و سوژه شدن لازمه!گاهی کاری که فقط دلتون میگه رو انجام بدین البته اولش مطمئن بشین که عوارض جانبی نداره.من وقتی که دلم گولم میزد کمی دیوونگی کنم مطمئن بودم هرگز دوباره اون آدمارو نمی بینم.تو یه جشنواره تو دانشگاه تو قسمت تربیت بدنی مسابقه دارت گذاشته بودن و یکی از آرزوهای من امتحان کردن دارت بود.هرچند که اونجا هیچ دختری نبود و همه پسرا هم حرفه ای بودن ولی به طور مطلق به حرف دلم گوش دادم و به زور واسه خودم جا باز کردم و اولین نشانه گیری و ...خب اصلا زور بازوی من پاسخگو نبود خوب جایی میخورد ها ولی نمی چسبید دومی هم نچسبید ولی سومی رو با تمام نیروم زدم و چسبید گوشه ی گوشه :)) اصلا هم به صدای پوزخند و لب های کج شدشون توجهی نکردم و باقیافه "مگه چیه؟" صحنه رو ترک کردم یعنی کلا فرار کردم.



+

بچه ها:استااااد این قضیه خیلی مهمه؟

استاد:چطورمگه؟

بچه ها:آخه نوشتین قضیه یارسول!

استاد:  :|

استاد:اسمش "پارسوال"هست.

بچه ها:  :)))

۴ لایک
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۳۵ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
 :))))) اعتماد ب نفس خوبه!

متاسفانه من خیلی کم دارمش!!

خیلی هم عالی :)

خیلی عالییی :)

۲۵ ارديبهشت ۰۸:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بهتر از اون پسره بودی که زد تو دیوار که!!!!
اعتماد به نفس داشته باش دلبندم:))
فقط اون پسره با چه اعتمادی تمام مدت کنار هدف وایساده بود بدون زره!!؟

همین که جرئت کردم بزنم بهتر ازهمشون بودم.


چشم

:|

۲۵ ارديبهشت ۲۰:۳۳ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
خودمم تو اوج امتحاناتم حالیم نیس :)))

:)))

خوب کاری میکنی.این امتحانا واقعا ارزشی ندارن.

۰۴ خرداد ۱۴:۳۳ زوج مهندس
کار خیخلی خوبی کردی :)
لایک!!

:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان