فیلم ترسناک

صحنه اول:ترس من از فیلم های ترسناک اینجوریه که: به اصرار یکی از دوستان (همون فرشته ام) فیلم conjuring رو دانلود کردم و به خودم قول دادم که تا وقتی جنبش رو ندارم نگاه نکنم.چند شب نتونستم بخوابم فقط به خاطر وجود یه فیلم ترسناک تو کامپیوترم که تریلرش رو بارها و بارها دیده بودم.


صحنه دوم:اومد و گفت بیا ببینیمش ولی من زیر بار نرفتم،هندزفری رو تو گوشش گذاشتم و یه گوشه دور نشستم و خودمو مشغول کتاب خوندن کردم ولی امان از دوست اذیت کن!لحظه به لحظه رو برام تعریف میکرد:عروسکه تکون خورد،روحه پاشو کشید، روحه داره دست میزنه ...

بماند که چند شب هم با یاد این صحنه خواب نداشتم.


صحنه سوم:خواهر بنده به خاطر روماتیسمش هر روز یه قسمتی از بدنش از کار می افته یه روز انگشتش،یه روز زانوش....دیروز هم زانوش درد میکرد و واسه نمازش مجبور بود از میز استفاده کنه و تنها میز روبه قبله با ارتفاع مناسب میز اتاق منه که باید روی تخت بشینه.


صحنه اصلی: در خواب هفت پادشاه بودم که صدای جیرجیر تخت بیدارم کرد،تخت من هیچ وقت صدا نمیکنه و تو عالم خواب مطمئنم که من تکون نخوردم یهو خواب از سرم پرید و همین که چشمم رو باز کردم یه روح سفید رو دیدم که پایین تختم نشسته بود.سکته ناقص رو که رد کردم فهمیدم روح سفید پوش خواهر گرامیم هستش.

حالا که بهش فکر میکنم عکس العملم به طور پیش فرض باید لگد زدن می بود ولی فقط خدا حفظشون کرد.


نتیجه اخلاقی:دیگران رو مجبور به دیدن فیلم ترسناک نکنید!

۵ لایک
اونقدرام ترسناک نبودا

:|

۲۶ فروردين ۰۰:۵۴ محمدمهدی طاهری
کانجورینگ ۱ و ۲ عالی بودنا :-)

تو عالی بودنش شکی نیست ولی واقعا نمیتونم نگاه کنم!

۲۶ فروردين ۰۹:۲۸ دچــ ــــار
جنبش چی شد؟ :)

کلا پرید :))

۲۶ فروردين ۱۸:۰۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:))))))) واقعا خدا حفظش کرده!
می خوای 5 شنبه ببینیش؟!!
دست زدنش خیلی باحال بود! من هروقت یادش میفتم خندم میگیره!

واقعا

هنوز نترسیدی؟؟ عبرت بگیر!

۰۲ ارديبهشت ۱۷:۳۸ زهرا باقری
دنبال شدی:)))))
وبلاگتو خیلییییییییییی دوست

ممنوووون :))

وااای کانجیورییینگ..

ای واااااای :)

۲۹ دی ۰۶:۳۸ ♫ شباهنگ
سه چهار سال پیش دیدم این فیلمو
فیلم ترسناکو باید تنهایی تو تاریکی ببینی و قشششنگ وحشت بره تو وجودت

منم سه چهار سال پیش فیلم های ترسناک دیدم ولی الان دیگه پیر شدم بدنم نمیکشه! :)


ولی چندسال طول میکشه تا این ترسه از وجودت بره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان