امسال

امسالم سریع ترین روزهایش را سپری می کند آنقدر سریع که حتی طعم روزهای خوش را حس نمیکنم.امسال پر از برآورده شدن بود همین چند روزش هم عالی گذشت ولی آنقدر سریع گذشت که خوشی اش یادم نمانده.

کلی فیلم جدید دیدم همانهایی که مدت ها برایشان برنامه ریزی کرده بودم کلی کتاب خواندم ساعت ها وقت صرف خوابیدن و لم دادن کردم در هوای پاک و تمیز پیاده روی کردم به یک سفر یک روزه رفتم و چندین غذای جدید امتحان کردم ولی با همه ی اینها ته دلم خوشحال نیست انگار که اصلا خوش نگذشته باشد.

امیدوارم روزهای آینده ،روزهای بعدِ این سال اگر غمی آمداگر غصه ای به دلم نشست آنقدر سریع بگذرد که  یادم نماند انگار که اصلا بد نگذشته است.

۵ لایک
۱۳ فروردين ۱۳:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم میگذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند..

به تن لحظه خود،جامه اندوه مـپوشان هرگز...!!

۱۴ فروردين ۲۱:۵۰ مهدی کاشانی زاده
سلام دوست عزیز وبلاگی دارم برای معرفی رمان خارجی و عاشقانه های شخصی خودم
خوشحال می شم سر بزنی

سلام

حتما 

امیدوارم که سالِ خوبی رو برایِ خودتون بسازید.

ممنون.همچنین سال خوبی برای شما باشه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان