فرشته

خیلی خوشحالم از اینکه کسی رو دارم که وقت غم و شادی هام هست.وقتی کاملا غمگینم وقتی امتحانمو خراب کردم وقتی ورقمو خالی دادم وقتی تحمل کلاس رو ندارم با یه زنگ بکشونمش پیش خودم و اون فقط با یه جمله حالمو خوب کنه،کاری کنه بخندم و فراموش کنم.

کسی که من دارمش فقط واسه روزای غم و ناراحتیم نیست.روزای شادم روزایی که هیجان زدم وقتی که یه همپا واسه دیوونه بازیام میخوام،بازم هست همیشه هست.

حاضره به خاطر من دیر سر کلاسش برسه،نیم ساعت تو سرما منتظرم بمونه،به خاطر پررو بودنم و دستور هایی که بهش میدم فقط میخنده و از ته دل انجامشون میده،همه ی حسامو درک میکنه و برخلاف بقیه که فکر میکنن من زیادی آدم سرد و خشکی ام،میگه که با من بهش خوش میگذره.

من همچین فرشته ای دارم! 

۶ لایک
۱۲ اسفند ۱۲:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دی:
چرا آخه؟!! الان چی بگم؟ دختره ی دیوونه;)

:)

۱۷ اسفند ۱۹:۳۰ چشم به راهم ...
این فرشته را خدا اولا حفظ کنه و دوما به بقیه هم بده......

آمیییین :)

چقد داشتن این فرشته ها معرکه است
مواظب فرشته ی زندگیت باش مهسا

واقعا معرکه ست.

برای همه آرزوی داشتن همچین فرشته ای رو دارم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نوانگار
تعریف شانس
جلسه دفاع
غم و شادی
2
زنگ ساعت
دو راهی
جوش هایِ لعنتیِ برنامه بهم زن
لیسانس
کنکور
پربیننده ترین مطالب
عشق خاله
شروع
2
طلسم شیرین
فرشته
آشپزی
نوانگار
13 دلیل برای اینکه
دوست یا دشمن
غیر انتخاباتی
آرشیو مطالب
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
ioi2017
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان